Он-лайн семінар: ОСР як ключовий двигун для розширення можливостей молоді задля протистояння соціально-економічним наслідкам Covid-19

10 березня Наглядовий комітет ЄЕК ООН щодо освіти в інтересах сталого розвитку (ОСР) провів он-лайн семінар «ОСР як ключовий двигун для розширення можливостей молоді задля протистояння соціально-економічним наслідкам COVID-19» в рамках Регіонального форуму щодо сталого розвитку для регіону ЄЕК ООН (17-18 березня).

Програма семінару включала три основні напрямки, а саме:

  • Інноваційні приклади ролі ОСР у наданні молоді можливостей стати агентами змін задля сталого розвитку та їх участь у пом’якшенні наслідків постпандемічної кризи.
  • Виклики для ОСР у підтримці урядів у розробці всеохоплюючих, інклюзивних та справедливих заходів щодо стійкого відновлення, та забезпеченні участі молодих людей задля створення більш стійкого суспільства у регіоні.
  • Роль ОСР у підтримці широкого кола національних та міжнародних зацікавлених сторін для підтримки урядів у залученні молоді для створення більш стійкого, сталого та інклюзивного суспільства в епоху COVID-19.

Ольга Дячок, наукова співробітниця лаборіторії екологічної психології Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України та представниця Молодіжної дорадчої групи ГЕФ ПМГ, надала матеріали та взяла участь у розробці презентації на тему "Методологічна та психологічна підтримка вчителів та викладачів із залученням молоді як ключового провідника до нового освітнього середовища в умовах пандемії та пом'якшення постпандемічної кризи за рахунок сталого розвитку", а Валентина Кириченко, асистентка ГЕФ ПМГ та представниця молоді від України в Процесі ОСР ЄЕК ООН, виступила з доповіддю та поділилася цією кращаю практикою з більше ніж 60 представниками Наглядового комітету ЄЕК ООН щодо ОСР, Секретаріату ЄЕК ООН, міжнародних організацій, наукових та освітній закладів, регіональних та національних ОГС. В рамках презентації було розкрито основні  принципи екопсихологічної підтримки викладачів та студентів в умовах пандемії та методи її практичного впровадження. Варто відзначити, що дані методи були апробовані в ВУЗх, а також  в роботі з Національним керівним комітетом та Молодіжною дорадчою групою ГЕФ ПМГ

Висловлюємо подяку кафедрі соціальної роботи Київського національного університету імені Тараса Шевченка та лабораторії екологічної психології Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України за надані матеріали та за неймовірну роботу, яку вони проводять задля адаптації викладачів та студентів до нового навчального середовища та просування ОСР в умовах пандемії.

Програма заходу (англійська мова)

Презентація (англійська мова)